question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
dot indicating augumentation of note's value
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dźwięki podstawowe gamy C-dur commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dźwięki podstawowe gamy a-moll (naturalne) commencer à apprendre
|
|
a minor scale (natural) naturals
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
accidentals, inflections, key signatures
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
signs indicating the raising of a note
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
raising the note a seminote or half-step
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
raising the note a ton or full-step
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
signs indicating the lowering of a note
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
short appoggiatura, acciaccatura
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
upper mordent, inverted mordent, pralltriller
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Other signs in musical notation
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Marcato (marcando, markiert, attack, strong accent)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
portato (lourer, mezzo staccato, carried)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
crescendo (narastając, coraz głośniej) commencer à apprendre
|
|
crescendo (increasing gradually in power)
|
|
|
descrescendo (coraz ciszej) commencer à apprendre
|
|
descrescendo (diminuendo, decreasing or diminishing gradually of power)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
forte piano (głośno i nagle cicho) commencer à apprendre
|
|
piano forte (loud and immediately soft again)
|
|
|
podział skali częstotliwości dźwięku commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
subcontra octave (double contra octave)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|