question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
bezstroski, sowizdrzał, lekkoduch commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
pasionuje ludzmi, żarliwy commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
give something a go, give sth a try
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
zwracać uwagę, interesować się commencer à apprendre
|
|
to be drawn to sth/sb, be interested in
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
mozne na niego liczyć, uczciwy, czysty commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
attribute, feature, trait
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Co myslisz o kimś, jakie są twoje odczucia o kimś commencer à apprendre
|
|
What do you make of sb/sth?
|
|
|
charakterny, niezwykłą osoba commencer à apprendre
|
|
charakter, real character
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
bezwzględny, zdeterminowany, bezlitosny commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
postrzegać jako, podchodzić do czegoś commencer à apprendre
|
|
come across (as), give the impresion of
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
uderzyło mnie jak, uderzajaco commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
get up somebodys nose, eg. She gets up my nose.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
pozorne, zewnętrzne, powierzchowne commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
do not judge a book by its cover
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
być okrutnym w dobrej intencji commencer à apprendre
|
|
|
|
|