question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
das Schaubild, das Diagramm
|
|
|
Grafika zawiera informacje o commencer à apprendre
|
|
Grafik gibt Auskunft über
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
wyróżniać się, rzucać się w oczy commencer à apprendre
|
|
|
|
|
rzucający się w oczy, krzykliwy, ekstrawagancki commencer à apprendre
|
|
|
|
|
wymyślić, wpadać na pomysł commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
den Platz belegen/einnehmen
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
udział, udział procentowy commencer à apprendre
|
|
|
|
|
od... do... (spadki, wzrosty) commencer à apprendre
|
|
von ... auf ... (sinkt, steigt)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
przybierać na wadze, przytyć commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
uznać coś za główny trend commencer à apprendre
|
|
etwas als Haupttendenz lässt sich erkennen
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
w odniesieniu do mojego kraju commencer à apprendre
|
|
in Bezug auf mein Heimatland
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
aufwachsen, ansteigen, steigen
|
|
|
wyjście, wystąpienie, rezygnacja commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dotknięty następstwami wojny commencer à apprendre
|
|
von dem Folgen des Krieges betroffen
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|