question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Listen and write a name or a number. commencer à apprendre
|
|
Słuchaj i zapisz imię lub liczbę.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
What is the new girl’s name? commencer à apprendre
|
|
Jak ma na imię nowa dziewczyna?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Ile lat ma nowa dziewczyna?
|
|
|
What is Kim’s family name? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
What number is Kim’s house? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
What is the name of Kim’s horse? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Listen and tick (✓) the box. commencer à apprendre
|
|
Słuchaj i zaznacz (✓) w kratce.
|
|
|
What animal has Alex got in his bedroom? commencer à apprendre
|
|
Jakie zwierzę ma Alex w swoim pokoju?
|
|
|
Which picture are May and Sam looking at? commencer à apprendre
|
|
Na który obrazek patrzą May i Sam?
|
|
|
What are Mrs Good’s class doing this afternoon? commencer à apprendre
|
|
Co robi klasa pani Good dzisiaj po południu?
|
|
|
What is Mum’s favourite fruit? commencer à apprendre
|
|
Jakie jest ulubione owoc mamy?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Który pies należy do Anny?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Colour balloon in boy’s hand – yellow. commencer à apprendre
|
|
Pokoloruj balon w ręce chłopca – na żółto.
|
|
|
Colour balloon between boxes – pink. commencer à apprendre
|
|
Pokoloruj balon między pudełkami – na różowo.
|
|
|
Colour balloon under table – green. commencer à apprendre
|
|
Pokoloruj balon pod stołem – na zielono.
|
|
|
Colour balloon on chair – brown. commencer à apprendre
|
|
Pokoloruj balon na krześle – na brązowo.
|
|
|
Colour balloon behind cat – orange. commencer à apprendre
|
|
Pokoloruj balon za kotem – na pomarańczowo.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Dziewczynka karmiąca kaczki.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Here’s a photo of me and my friends in the park. commencer à apprendre
|
|
Oto zdjęcie mnie i moich przyjaciół w parku.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
He’s holding one cat in his arms. commencer à apprendre
|
|
Trzyma jednego kota w ramionach.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
There’s a girl here, too. She’s behind the pear tree! commencer à apprendre
|
|
Jest tu też dziewczynka. Jest za gruszą!
|
|
|
What’s Lucy doing behind that tree? commencer à apprendre
|
|
Co Lucy robi za tym drzewem?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
She’s got some bread in her hand. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Is she giving it to the ducks? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Is Dan the boy in the red T-shirt? commencer à apprendre
|
|
Czy Dan to chłopiec w czerwonej koszulce?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Reading is Ann’s favourite hobby. commencer à apprendre
|
|
Czytanie to ulubione hobby Ann.
|
|
|
And what’s that boy’s name? commencer à apprendre
|
|
A jak ma na imię tamten chłopiec?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nick’s in my class at school. commencer à apprendre
|
|
Nick jest w mojej klasie w szkole.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Cześć. Jestem nowa w klasie.
|
|
|
What’s your name, please? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
What’s your family name, please? commencer à apprendre
|
|
Jakie jest twoje nazwisko?
|
|
|
Where do you live, Kim? In Sun Street. commencer à apprendre
|
|
Gdzie mieszkasz, Kim? Na Sun Street.
|
|
|
What number’s your house? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Oh, is it that house with the big garden? commencer à apprendre
|
|
Och, czy to ten dom z dużym ogrodem?
|
|
|
And it’s got a pink door! commencer à apprendre
|
|
|
|
|
What have you got in your bag? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Apples for my horse. I go to see him with my friend. commencer à apprendre
|
|
Jabłka dla mojego konia. Idę go zobaczyć z moim przyjacielem.
|
|
|
What’s your horse’s name? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
It’s a funny name for a horse but I like it. commencer à apprendre
|
|
To zabawne imię dla konia, ale mi się podoba.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
I potrafi biegać i skakać.
|
|
|
Alex has got an animal in his bedroom. commencer à apprendre
|
|
Alex ma zwierzę w swoim pokoju.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
But please don’t ask for a snake! commencer à apprendre
|
|
Ale proszę, nie proś o węża!
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
They’re not in this picture. commencer à apprendre
|
|
Nie ma ich na tym obrazku.
|
|
|
Where are your class this afternoon? commencer à apprendre
|
|
Gdzie jest wasza klasa dzisiaj po południu?
|
|
|
At their swimming lesson? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
No, they’re in the playground. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Are they playing football? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
They’re taking photos for our class book. commencer à apprendre
|
|
Robią zdjęcia do naszej książki klasowej.
|
|
|
Mum, can we have this coconut? commencer à apprendre
|
|
Mamo, możemy wziąć ten kokos?
|
|
|
Well, they’re very nice but I can’t open them. commencer à apprendre
|
|
No cóż, są bardzo miłe, ale nie mogę ich otworzyć.
|
|
|
What about these oranges? commencer à apprendre
|
|
A co z tymi pomarańczami?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
And let’s have this pineapple too. commencer à apprendre
|
|
I weźmy też tego ananasa.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Nie, mój pies jest brudny.
|
|
|
My brother’s dog is that old one. commencer à apprendre
|
|
Pies mojego brata to ten stary.
|
|
|
Lucy, your skirt’s on the bed. commencer à apprendre
|
|
Lucy, twoja spódnica jest na łóżku.
|
|
|
Thanks, Mum but I don’t want it. commencer à apprendre
|
|
Dzięki, mamo, ale jej nie chcę.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Now colour the balloon under the table. commencer à apprendre
|
|
Teraz pokoloruj balon pod stołem.
|
|
|
You can choose the colour! commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Green! I love that colour! commencer à apprendre
|
|
Zielony! Uwielbiam ten kolor!
|
|
|
There’s a balloon on the chair. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
And which balloon can I colour now? commencer à apprendre
|
|
A który balon mogę teraz pokolorować?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Mogę go zrobić pomarańczowym?
|
|
|
Colour the balloon in the small boy’s hand now. commencer à apprendre
|
|
Teraz pokoloruj balon w ręku małego chłopca.
|
|
|
Have you got a yellow pencil? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
And can you see a balloon between the boxes? commencer à apprendre
|
|
A widzisz balon między pudełkami?
|
|
|