question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
8 w. p.n.e. - 5w. (upadek cesarstwa zachodniorzymskiego) TEATR, IGRZYSKA
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
naśladowanie rzeczywistości A
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Sokrates, Platon, Arystoteles, sofona, homer, Sofokles A
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
skupienie na dziele człowieka R
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
szlachta polska, duma narodowa B
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
18w. Rozbiory Polski: 1772, 1793.1795
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
poznawanie świata rozumem O
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
1822 (Ballady i Romanse) - 1863 (upadek powstania styczniowego)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Mickiewicz, Fredro, Norwid, Słowacki
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
patrzenie na świat przez serce i uczucia Rom
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
przenikanie świata realnego i duchowego Rom
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
zdarzenia nierealistyczne Rom
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
skupienie na przeciętnych ludziach Rom
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
nowoczesność literatury MP
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
upadek, pesymistyczna wizja życia ludzkiego Mp
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
przyjęcie koncepcji artysty i sztuki w wizji romantycznej Mp
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|