Andrzej: lekcja 7

 0    32 fiche    Mysza1988
Télécharger mP3 Imprimer jouer consultez
 
question réponse
dlatego tez
commencer à apprendre
therefore/which is why/hence
stajnie, stadnina
commencer à apprendre
stables
okolice Gocławia
commencer à apprendre
Goclaw area
subtelna/y/e
commencer à apprendre
subtle/satyl/
pluć
commencer à apprendre
spit - spat - spat
charchnac i splunac
commencer à apprendre
hawk & spit
ślina
commencer à apprendre
saliva/selajwa/
a delicious dessert wherea banana is split in two so you can put ice cream inside
commencer à apprendre
banana split
gałka lodów
commencer à apprendre
a scoop of ice cream
galka
commencer à apprendre
a scoop
sprawa dla reportera, temat
commencer à apprendre
a scoop(in journalism)
sorbet
commencer à apprendre
sorbet/sorbej/
umiar
commencer à apprendre
moderation
wszystko z umiarem
commencer à apprendre
everything in moderation
umiar jest kluczowy
commencer à apprendre
moderation is key
zmysl sluchu, sluch
commencer à apprendre
a sense of hearing
słuch
commencer à apprendre
hearing
aparat sluchowy
commencer à apprendre
hearing aid/ejd/
ktos, kto spi gleboko, ma gleboki sen
commencer à apprendre
a deep sleeper
ktos, kto spi plytko, latwo taka osobe przebudzic
commencer à apprendre
a shallow sleeper
wkurzajace
commencer à apprendre
irritating = annoying
to zależny od kontekstu
commencer à apprendre
it depends on the context = it is context sensitive
tekst piosenki
commencer à apprendre
LYRICS
pomocny leader
commencer à apprendre
a helpful leader
jakosc komunikacja
commencer à apprendre
the quality of communication
wykonawcza/y/e
commencer à apprendre
executive
to idzie w obie strony
commencer à apprendre
it's a two way street
dostawac, otrzymywac
commencer à apprendre
obtain
egzekwowac obowiazki
commencer à apprendre
to exact duties/responsibilities
systematycznosc jest kluczowa
commencer à apprendre
CONSISTENCY is key
skorzystaj
commencer à apprendre
take advantage of this
rozdzielać
commencer à apprendre
split

Vous devez vous connecter pour poster un commentaire.