commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
kontynuować, przejść dalej
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
please go to gate number three because it's closing commencer à apprendre
|
|
proszę przejść do bramy numer trzy, ponieważ ta zostaje zamknięta
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
zakupy w sklepie bezcłowym
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
ostatni dzwonek, ostatnie wezwanie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
wejście na pokład samolotu
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
jaki jest twój numer miejsca?
|
|
|
please empty your pockets commencer à apprendre
|
|
Proszę opróżnić kieszenie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
czy mogę zobaczyć Twój paszport?
|
|
|
do you have any sharp object? commencer à apprendre
|
|
czy masz jakiś ostry przedmiot?
|
|
|
You'll come this way/please come this way commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
please turn off your mobile phones! commencer à apprendre
|
|
proszę wyłączyć telefony komórkowe!
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
we will be landing in five minutes commencer à apprendre
|
|
będziemy lądować za pięć minut
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
czy możesz pokazać mi drogę
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Czy mogę to zabrać ze sobą?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|