question |
réponse |
Co to jest? Czym jest ta rzecz? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Jaka rzecz jest w szkole? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nie, piórnik nie jest duży, piórnik jest mały commencer à apprendre
|
|
No, l'astuccio non è grande, l'astuccio è piccolo.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Nell'aula c'e un manuale.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
I libri sono interessanti?
|
|
|
Tak, książki są interesujące commencer à apprendre
|
|
Si, i libri sono interessanti
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Gli ombrelli sono picoli?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nie, to nie jest okno, to jest obraz commencer à apprendre
|
|
No, questa non è la finestra, questo è il quadro.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Tamta dziewczyna nazywa się Federica commencer à apprendre
|
|
Quella ragaza si chiama Federica
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nie, tamto to nie jest ołówek, to jest długopis commencer à apprendre
|
|
No, quella non è la matita, è la penna.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nie, drzwi nie są otwarte, są zamknięte commencer à apprendre
|
|
No, la porta non è aperta, è chiusa
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Tak, mój dom jest zamknięty commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Nie, książka nie jest otwarta, jest zamknięta. commencer à apprendre
|
|
No, il libro non è aperto, è chiuso
|
|
|
Jaka rzecz jest otwarta w klasie? commencer à apprendre
|
|
Che cosa è aperto nell'aula?
|
|
|
Okno jest otwarte w klasie commencer à apprendre
|
|
La finestra è aperta nell'aula.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
on/ona/Pan/Pani jest, czuje się commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
wy jesteście/ czujecie się commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|