question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
przyjąć do wiadomości, pogodzić się z
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
obiekt; udogodnienie, urządzenie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
ponieść porażkę, nie udać się
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
fantastycznie, niesamowicie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
fantazja, kaprys, zachcianka, marzenie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
strachliwy, bojaźliwy, zlękniony
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
reakcja, opinia, informacja zwrotna
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
współpracownik, kolega, facet
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
paznokieć (palca u dłoni)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
ustalić (np. datę spotkania)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
florystka/florysta, kwiaciarka/kwiaciarz
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
płynność, biegłość w wysławianiu się
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|