psycho

 0    67 fiche    angelikakuc5
Télécharger mP3 Imprimer jouer consultez
 
question réponse
Umiejętności uczenia się
commencer à apprendre
Lernkonpetenz
Gotowość
commencer à apprendre
Bereitschaft
na całe życie
commencer à apprendre
lebenslang
uświadomić sobie
commencer à apprendre
bewusst machen
Potrzeb edukacyjnych
commencer à apprendre
Lernbedurfnisse
uczeń
commencer à apprendre
Lerner
sam wyznacz sobie cele
commencer à apprendre
selbst Ziele setzen
Rozpoznaj ścieżki nauczania
commencer à apprendre
Lernwege erkennen
wybrac oferte uczenia sie
commencer à apprendre
Lernangebote wählen
wziąć na siebie większą odpowiedzialność za naukę
commencer à apprendre
mehr Lernantwortung übernehmen
Dostęp
commencer à apprendre
Zugang
postrzegane informacje
commencer à apprendre
wahrgenommen Informationen
aktywista
commencer à apprendre
Aktivist
Wymiana doświadczeń
commencer à apprendre
Enfahrungstausch
1 obserwator
commencer à apprendre
1. Beobachter
obserwacja
commencer à apprendre
Beobachten
ostrożnie
commencer à apprendre
sorgfältige
zbieranie
commencer à apprendre
Sammlung
Ocena
commencer à apprendre
Bewertung
2. Teoretyk
commencer à apprendre
2. Theotiker
Budowa teorii
commencer à apprendre
Theoriebildung
Schemat
commencer à apprendre
Schema
3. Pragmatyk
commencer à apprendre
3. Pragmatiker
Postęp
commencer à apprendre
Fortschritt
Typy uczniów
commencer à apprendre
Lerntypen
Kanały percepcji
commencer à apprendre
Wahrnehmungskanäle
1. Typ słuchacza
commencer à apprendre
1. Auditive Lerntyp
Materiał do nauki
commencer à apprendre
Lernstoff
Szum
commencer à apprendre
Nebengeräusche
rozpraszać
commencer à apprendre
ablenken
2. Wzrokowy typ ucznia
commencer à apprendre
2. Visuelle Lerntyp
Kierunki działania
commencer à apprendre
Handlungsabläufen
ilistrowaną
commencer à apprendre
veranschautlicht
Treść w postaci grafiki
commencer à apprendre
Inhalt in Form vin Grafiken
rozpraszać wizualny bałagan
commencer à apprendre
vizuelle Unordnung ablenken
3. Komunikatywny typ ucznia
commencer à apprendre
3. Kommunikative Lerntyp
rozmowy
commencer à apprendre
Gespräche
4. Typ ucznia motorycznego
commencer à apprendre
4. Motorische Lerntyp
Odgrywanie ról
commencer à apprendre
Rollenspiele
Nauka planu działania zorientowanego na cel
commencer à apprendre
lernzielorientiert Handlungsplan
nieświadomie
commencer à apprendre
unbewusst
używane świadomie / nieświadomie
commencer à apprendre
bewusst/unbewusst eingesetzt
Związane z zasobami
commencer à apprendre
Ressoursenbezogene
społecznie skuteczny
commencer à apprendre
sozial-effektive
Poznawcze strategie uczenia się
commencer à apprendre
Kognitive Lernstrategien
utrwalic sobie w pamieci
commencer à apprendre
einprägen
stosuje się do
commencer à apprendre
anwenden von
Organizacja wiedzy
commencer à apprendre
Wissenorganisation
Opracowanie
commencer à apprendre
Elaboration
odnosić się
commencer à apprendre
beziehen sich
istotne i nieistotne
commencer à apprendre
Relevantes und Irrelevantes
oddzielać
commencer à apprendre
trennen
kontrola sukcesu w nauce
commencer à apprendre
der Lernfolgskontrolle
monitorować
commencer à apprendre
uberwachen
Uwaga
commencer à apprendre
Aufmerksamkeit
Siła woli
commencer à apprendre
Willensstärke
Zarządzanie czasem
commencer à apprendre
Zeitmenagment
projekt miejsca pracy
commencer à apprendre
die Arbeitsplatzgestaltung
niezbędne pomoce
commencer à apprendre
notwendige Hilfsmittel
obejmować / otaczać
commencer à apprendre
umfassen
staja sie potrzebne
commencer à apprendre
gebraucht werden
informacje słowne
commencer à apprendre
verbalen Info
Opracowanie pomysłów
commencer à apprendre
Elaboration von Ideen
Uczenie się wzorców
commencer à apprendre
Musterlernen
porownywanie swoich osiagniec z osiagnieciami ekspertow
commencer à apprendre
Selbstistruktion
zaangażowanie
commencer à apprendre
der Einsatz
wymagane
commencer à apprendre
gefördert

Vous devez vous connecter pour poster un commentaire.