question |
réponse |
kontynuowac cos, robic cos dalej commencer à apprendre
|
|
|
|
|
podejmowac cos, zajmowac sie czyms, commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
umawiac sie (byc z kims w zwiazku) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dostrzegac cos, zrozumiec commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
have a word with somebody
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
to remember, make a mental note
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ignorancja, niewiedza, nieświadomość commencer à apprendre
|
|
|
|
|
czasem lepiej nie wiedzieć commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
udaremniac, spowalniac, tłumic commencer à apprendre
|
|
|
|
|
tłumic wrodzona kreatywnosc commencer à apprendre
|
|
stifle children's innate creativity
|
|
|
ograniczona pojemnosc pamieci commencer à apprendre
|
|
|
|
|
mądry, znajacy sie na rzeczy commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
jak cos jest od wszystkiego to jest od niczego commencer à apprendre
|
|
Jack of all trades, master of none
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
powierzchowna, pobiezna wiedza commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
it's a shame, it seems a shame
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
błedne miemanie, niewłasciwe zrozumioenie commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
miec pustke w głowie, brak rozwiązania commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
przechowywac, magazynowac commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dowiadywac sie czegos, odkrywac cos commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|