|
question |
réponse |
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
das Lebewesen, die Lebewesen commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
powietrze (brak liczby mnogiej)
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
die Pflanze, die Pflanzen commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
tlen (brak liczby mnogiej)
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
środowisko (brak liczby mnogiej)
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
aussterben (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
erzeugen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
die Mülldeponie, die Mülldeponien commencer à apprendre
|
|
|
|
|
das Ozonloch, die Ozonlöcher commencer à apprendre
|
|
|
|
|
umweltfeindlich (przymiotnik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
niebezpieczny dla środowiska
|
|
|
umweltfreundlich (przymiotnik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
ochrona środowiska (brak liczby mnogiej)
|
|
|
zerstören (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ausmachen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
drehen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
gewinnen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
drewno (brak liczby mnogiej)
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
śmieci (brak liczby mnogiej)
|
|
|
die Pfandflasche, die Pfandflaschen commencer à apprendre
|
|
|
|
|
schaden (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
trennen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
das Verkehrsmittel, die Verkehrsmittel commencer à apprendre
|
|
|
|
|
wegwerfen (czasownik, bez rodzajnika) commencer à apprendre
|
|
|
|
|