question |
réponse |
Theodore Giercault "Tratwa Meduzy" commencer à apprendre
|
|
|
|
|
E. Delacroix "Barka Dantego" commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Wolność wiodąca lud na barykady"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Rozstrzelamie powstańców mandryckich"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Cladue Monet impresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Auguste Renoir impresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Niedzielne popołudnie na wyspie Grand Jatte"
|
|
|
Paul Gauguin postimpresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Paul Gauguin postimpresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Paul Cezanne [Sezan] - POSTIMPRESJONIZM commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Paul Cezanne [Sezan] - POSTIMPRESJONIZM commencer à apprendre
|
|
"Martwa natura z jabłkami i pomarańczami"
|
|
|
Paul cezanne postimoresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
-powrót do klasycyzmu -antyk, -tradycje, -sztuka edukuje społeczeństwo
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
idealne wykończenia, brak śladów pędzla-Neoklasycyzm
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
orient, natura, natura vs czlowiek, artysta geniusz
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
widok miasta, jak panorama, romantyzm
|
|
|
Marc Chagall ekspresjonizm commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Martwa natura z czerwonym dywanem"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Ernst Ludwig Kircher Ekspresjonizm niemiecki commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Franz Marc Ekpresjonizm nie, iecki commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Żołnierze grający w karty"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
naklejanie gazet, drewan papieru itp, zestawienie przestrzeni malarskiej z rzeczywistą
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
1905-1907 grube linie, czyste kolory, płaskie plamy
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
odrzucenie zasad logiki, multiperspektywiczność, akty, marte natury, inspiracja Cazannem
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
monochromatyczność, malowanie nie dla oka widza a dla umysłu
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
uproszczony znak, nie deformuje tak bardzo przedmiotów
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Jedyne kształty ciągłości w przestrzeni"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
"Ulica wchodzi do pokoju"
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|