| question | réponse | 
        
        |  commencer à apprendre imponujący (not "impressive")  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre debiutantka, młoda aktorka  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre zrozumieć coś/przyswajać coś  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre być poza zasięgiem słuchu  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre konfrontacyjna pewność siebie  |  |   confrontational confidence  |  |  | 
|  commencer à apprendre przypuszczenie, założenie, mniemanie  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre nieuzasadniona nadmierna pewność siebie  |  |   unsupported overconfidence  |  |  | 
|  commencer à apprendre bułka z masłem, banał, łatwizna, pestka (AmE)  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre arogancki, wyniosły, wygórowany  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre zwalać z nóg, rzucać na kolana  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre sądowy nakaz niezbliżania się do kogoś  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre zagrożenie (not "threat")  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre wyczerpany nerwowo, podenerwowany  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre nerwowo wyczekiwać (np. jakiegoś wydarzenia), oczekiwać w napięciu  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre pełen szacunku (not "respectful")  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre denerwować, złościć, drażnić, irytować  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre domniemany, przypuszczalny (formal)  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre bagatelizować coś, umniejszać komuś  |  |   belittle something, belittle somebody  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  |