commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
zbiór liczb naturalnych (N) commencer à apprendre
|
|
the set of natural numbers(N)
|
|
|
zbiór liczb całkowitych (C) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
zbiór liczb wymiernych (W) commencer à apprendre
|
|
the set of rational numbers(W)
|
|
|
zbiór liczb niewymiernych (N) commencer à apprendre
|
|
the set of irrational numbers(NW)
|
|
|
zbiór liczb rzeczywistych (R) commencer à apprendre
|
|
the set of real numbers(R)
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
rozkład na czynniki pierwsze commencer à apprendre
|
|
prime factorization of the number
|
|
|
największy wspólny dzielnik (GCF) commencer à apprendre
|
|
the greatest common factor (GCF)
|
|
|
najmniejsza wspólna wielokrotność (LCM) commencer à apprendre
|
|
the least common multiple (LCM)
|
|
|
dzielnik jakiejś liczby/ krotność/współczynnik, stopień commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
the reciprocal of the fraction
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
pomnóż 2 i 3 przez siebie commencer à apprendre
|
|
multiply 2 and 3 together
|
|
|
dwa razy cztery równa się osiem commencer à apprendre
|
|
two Times four equals eight
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
substract something from something
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
features of divisibility of numbers
|
|
|
reszta (przy dzieleniu liczb) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ułamek niewłaściwy(gdy licznik mniejszy niż mianownik) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ułamek dziesiętny nieskończony commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ułamek dziesiętny nieskończony commencer à apprendre
|
|
|
|
|
ułamek dziesiętny okresowy np. 0.(3) commencer à apprendre
|
|
|
|
|
dziesiętne rozwinięcie liczby commencer à apprendre
|
|
decimal expansion of a number
|
|
|
wyjęcie wspólnego czynnika commencer à apprendre
|
|
taking out a common factor
|
|
|
sprowadzić ułamki do wspólnego mianownika commencer à apprendre
|
|
bring fractions to the common denominator
|
|
|
zredukować wyrazy podobne commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
usunąć niewymierność z mianownika commencer à apprendre
|
|
remove irrationality from the denominator
|
|
|