question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
A serious problem ___ wasps. commencer à apprendre
|
|
A serious problem is wasps.
|
|
|
What I need ____ a pair of scissors. commencer à apprendre
|
|
What I need is/are a pair of scissors.
|
|
|
Wiele trzód cierpi na tę chorobę. commencer à apprendre
|
|
Many cattle are suffering the disease.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
The team is going to win. commencer à apprendre
|
|
The team are going to win. Rzeczowniki zbiorowe mogą być postrzegane jako l. pojedyńcza i l. mnoga, np. family, government, public, school, ministry
|
|
|
Twenty kilometers ___ a long distance even for a bicycle. commencer à apprendre
|
|
Twenty kilometers is a long distance even for a bicycle.
|
|
|
One of their players ___ injured. commencer à apprendre
|
|
One of their players is injured. Jeden z ich graczy jest kontuzjowany.
|
|
|
You toast and marmelade ___ on the table. commencer à apprendre
|
|
Your toast and marmelade is on the table.
|
|
|
If anybody calls me this evening, tell ___ I am busy. Jeśli ktoś zadzwoni do mnie po południu, powiedz mu, że jestem zajęty. they używa się dla osoby pojedyńczej nieokreślonej: nobody, somebody, a person, whoever,... commencer à apprendre
|
|
If anybody calls me this evening, tell them I am busy.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|