question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
tylko l. poj.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
der Deutschkurs, die Deutschkurse
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
budzić się, przebudzić się Czy Laura już się przebudziła? commencer à apprendre
|
|
Ist Laura schon aufgewacht?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
tylko l poj.
|
|
|
1: za każdym razem. 2: wciąż, ciągle commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
zurück•rufen
|
|
|
nauczycielka języka niemieckiego commencer à apprendre
|
|
die Deutschlehrerin, die Deutschlehrerinnen
|
|
|
O matko! / O rety! / O jej! commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Od kiedy do kiedy pracujesz? commencer à apprendre
|
|
Von wann bis wann arbeitest du?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
w dni powszednie, w dni robocze commencer à apprendre
|
|
|
|
|
w tygodniu, w ciągu tygodnia commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
grilować, piec na ruszcie, robić grila commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
mit•kommen
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
Wann terren wir uns wieder?
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
w chwili obecnej, w tej chwili, póki co, na razie commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
der Kursteilnehmer, die Kursteilnehmer
|
|
|
godziny przyjęć, konsultacje commencer à apprendre
|
|
die Sprechzeit, die Sprechzeiten
|
|
|
Nie mam wystarczająco dużo czasu. commencer à apprendre
|
|
Ich habe nicht genug Zeit.
|
|
|
Nie mam ochoty iść na siłownię. commencer à apprendre
|
|
das Fitnessstudio, die Fitnessstudios Ich habe keine Lust, ins Fitnessstudio zu gehen.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
der Fußballfan, die Fußballfans
|
|
|
trosczyć się, zajmować się commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
= bisschen
|
|
|
Do zobaczenia! / Do zobaczenia w krótce! commencer à apprendre
|
|
|
|
|