question |
réponse |
biedny / nieszczęśliwy / załamany commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Czuję się bardzo nieszczęśliwy. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Jestem dość rozczarowany. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Jestem niesamowicie dumny. commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
devastated, extremaly upset
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
zdezorientowany, bardzo zdezorientowany commencer à apprendre
|
|
bewildered, extremely confused
|
|
|
przerażony, skrajnie zszokowany lub zdegustowany commencer à apprendre
|
|
horrified, extremely shocked or disgusted
|
|
|
przestraszony sztywny, przerażony commencer à apprendre
|
|
|
|
|
wygląda na nieco przygnębionego, smutnego lub przygnębionego commencer à apprendre
|
|
look a bit down, sad or depresed
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
mdli od, zmęczony lub zirytowany commencer à apprendre
|
|
sick of, fed up or irritated with
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|