question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
jonotropowe-szybkie, metabotropowe-dlugo utrzymujace sie
|
|
|
głowny pobudzajacy neuroprzekaznik w oun commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
najwazniejszy neuroprzekaznik hamujacy
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
wiąże je GABA, zwieksza czestotliwosc otwierania kanału jonowego
|
|
|
barbiturany i anestyki steroidowe commencer à apprendre
|
|
wiąże je GABA, przedluza otwarcie kanału chlorowego
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
zatrzymuje dopamine w synapsie
|
|
|
co tworzy acetylocholina z dopaminą? commencer à apprendre
|
|
|
|
|
co rozklada acetylocholine commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
opioidy, enkefeliny, beta endorfiny
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
mediator jądra niskowzgórza kwas glutaminowy commencer à apprendre
|
|
nucleus mediator glutamic acid
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
ruchy utrzymujace postawe
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
bezposrednio polaczony z rdzeniem kregowym
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
wtorna kora czuciowa somatosensoryczna
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
korowy osrodek skojarzonego spojrzenia w bok
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
kora przedczołowa, wyzsze uczucie, myslenie
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
osrodek broca lokalizacja commencer à apprendre
|
|
plat czolowy polkuli dominujacej, pole 44 i 45
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
osrodek ruchow pisarskich reki commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
plat potyliczny, pole 18,19
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
okolica zakretu katowego, pole 39 i 40
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
zdolnosc do wyczuwania przedmiotow
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|