question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
czasownik rozdzielnie złożony commencer à apprendre
|
|
ich sehe fern, du siehst fern, er/sie/es sieht fern, wir sehen fern, ihr seht fern, sie/Sie sehen fern
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
gdy temat czasownika kończy się na "-s", "-ß", "-ss", "-z", "-tz" lub "-x", w 2. os. l. poj. otrzymuje on końcówkę "-t", a nie "-st", co ułatwia wymowę commencer à apprendre
|
|
du tanzt
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
du inlineskatest, er/sie/es inlineskatet
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Moje hobby to gra w tenisa commencer à apprendre
|
|
Mein Hobby ist Tennis spielen
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Moimi hobby są gra w tenisa i taniec commencer à apprendre
|
|
Meine Hobbys sind Tennis spielen und Tanzen
|
|
|