question |
réponse |
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
significant / essential / crucial / vital
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
lubię ćwiczyć i uprawiać sport commencer à apprendre
|
|
I like doing exercise and sport
|
|
|
iść na spacer, kawę, drinka, pływać, biegać commencer à apprendre
|
|
go for a walk, coffee, drink, swim, run
|
|
|
iść na siłownię, do kina, do supermarketu, do lekarza commencer à apprendre
|
|
go to the gym, cinema, supermarket, doctor
|
|
|
iść na zakupy, pływać, jeździć na rowerze, biegać, uprawiać jogging commencer à apprendre
|
|
go shopping, swimming, cycling, running, jogging
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
nie mam pojęcia co ona robi commencer à apprendre
|
|
I have no idea what she is doing
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Główną zaletą ... jest to, że... commencer à apprendre
|
|
The main advantage of ... is that...
|
|
|
Ważną zaletą ... jest to, że... commencer à apprendre
|
|
An important advantage of ... is that...
|
|
|
Kolejną zaletą jest to, że... commencer à apprendre
|
|
Another advantage is that...
|
|
|
Kolejnym argumentem przemawiającym za ... jest to, że... commencer à apprendre
|
|
Another point in favour/favor of ... is that...
|
|
|
Kolejnym negatywnym punktem jest to, że. commencer à apprendre
|
|
Another negative point is that.
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
|
|
|
Niemniej jednak / Jednakże commencer à apprendre
|
|
|
|
|
commencer à apprendre
|
|
To sum up / In conclusion
|
|
|