| question | réponse | 
        
        | commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   lete etter noe (łaczymy z etter)  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre tęsknić za domem (wyjątek bez etter czyli przyimka)  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre kiedy mamy wieczór konkretny to jest to forma okreslona i dajemy wtedy om+ et/en/ei ogólnie wieczor to(i kveld)  |  |   om kvelden, om natta, om...  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre słowa z końcówką het to zawsze rodzaj?  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre anias + nie ma okreslonego rzeczownika (w genetivie)  |  |   anias venn nie anias vennen  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   jakis wieczor, dzis wieczór  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre laptop (komputer przenośny)  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre Ania wychodzi na zewnątrz  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre W bibliotece wypożycza ksiązke  |  |   pa biblioteket liner en bok  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre zegar jest zawsze okreslony gdy mamy do czynienia z godzina  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre Siedzę i rozmawiam z przyjacielem  |  |   Jeg sitter og snakker med en venn  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre nie jestem tak smutny teraz  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre w każda sobote jezdzimy na wycieczke rowerową  |  |   Hver lørdag sykler vi en tur  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre odprowadzam carlosa na trenning  |  |   jeg føllger carlos på trenning  |  |  | 
|  commencer à apprendre co robisz w wolnym czasie?  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre co lubisz robic w wolnym czasie?  |  |   Hva liker du å gjøre i fritida?  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre powiadomienie, przesłanie  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   savner noen, noe (bez etter)  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre pójsc i przyniesć, odebrać  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   smacznego., i gdzy ktos kichnie  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   kobiety przy zmiane kola itp faceci sprzataja 30lat temu juz to znane  |  |  | 
|  commencer à apprendre co potrzebujesz aby cos zrobić?  |  |   hva trenger du for å czasownik ważne! for å  |  |  | 
|  commencer à apprendre dodajemy er do osoby ktora wykonuje dana rzecz i do tego aby utworzyc rzeczownik  |  |   np støvesuge ++ støvesuger + odkurzacz  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre kolezanka lub kolega z pracy  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre to ganger i uka i manden i aret ---> jesli cos kilka razy w tygodniu to jest wtedy okreslona forma  |  |   tydzien --->uke --> i uka  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre klucz rura do odkrecania opon  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre modalne czasowniki czyli skla, kunne, vill, ma + bezokolicznik bez a  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre okreslony rzeczownik jesli ... til bartek (wyrazone przez przynaleznosc)  |  |   kona til bartek =barteks kone  |  |  | 
|  commencer à apprendre skal +bez a bezokolicznik mozna ominac jesli jest to wyrazenie ruchu i jest jakis cel  |  |   skal gå hjemm > skal hjemm  |  |  | 
|  commencer à apprendre lyst pa i lyst til jak roznica?  |  |   pa wtedy gdy rzeczownik til gdzy czasownik  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre dalej statycznie i dalej dynamicznie  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre policzalne i niepoliczalne  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre modalne czasowniki czyli skla, kunne, vill, ma + bezokolicznik bez a  |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre okreslony rzeczownik jesli ... til bartek (wyrazone przez przynaleznosc)  |  |   kona til bartek =barteks kone  |  |  | 
|  commencer à apprendre skal +bez a bezokolicznik mozna ominac jesli jest to wyrazenie ruchu i jest jakis cel  |  |   skal gå hjemm > skal hjemm  |  |  | 
|  commencer à apprendre lyst pa i lyst til jak roznica?  |  |   pa wtedy gdy rzeczownik til gdzy czasownik  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre dalej statycznie i dalej dynamicznie  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
|  commencer à apprendre policzalne i niepoliczalne  |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |   hun skal gå på skole straks |  |  | 
|  commencer à apprendre on zaczyna mówić po angielsku, ale nie potrafi mówić za dużo |  |   hun begynner å snakke engelsk, men kan ikke si så mye |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  | 
| commencer à apprendre |  |  |  |  |